fbpx

קבלו מתנה מעולה - "המדריך הישראלי לקופירייטינג אפקטיבי" להורדה מיידית

כתיבת תוכן, כתיבת תוכן לאתרים, כתיבה שיווקית

מדוע כתיבת תוכן חשובה לשיווק העסק שלכם?

שיווק חיוני לכל עסק, מפני שבמהותו הוא נועד למשוך לקוחות חדשים ולהגדיל את היקף המכירות והמחזור העסקי. בהעדר שיווק נכון וממוקד העסק לא מממש את מלוא הפוטנציאל שלו, ופעמים רבות עסקים נדרשים לשכור שירותי מומחים לשיווק בכדי להחיות את העסק בעזרת מיתוג, בניית תדמית ואמצעים נוספים.

במהלך העשורים האחרונים השיווק המקוון תפס חלק נכבד מאוד מתמהיל השיווק של העסקים, שמצליחים באמצעות רשת האינטרנט לפרוץ את גבולות העסק מבחינה גאוגרפית, לפנות לקהלי יעד חדשים ולהגדיל את מכירות העסק בארץ ובעולם. אם בעבר נהוג היה לפרסם את העסק במודעות בעיתונים ובשלטי חוצות, הרי שהיום הקהל נמצא בדיגיטל, ולשם יש להפנות את מאמצי השיווק של העסק, ומכיוון שבזירה הדיגיטלית המשתמשים מבקשים לצרוך תוכן, זה מגדיל את הצורך במשווקים בעלי כישורי כתיבת תוכן וקופירייטינג פנומנליים.

לאילו פלטפורמות מיועד התוכן בזירה האינטרנטית?

תוכן שנכתב למטרות שיווק באינטרנט יכול להופיע במגוון דרכים. להלן דוגמאות נפוצות לשימוש בתוכן שיווקי בדיגיטל:

  • כתיבת מודעות פרסום בגוגל
  • כתיבת פוסטים ומודעות פרסום ברשתות החברתיות
  • כתיבת מאמרים לבלוג האתר, לאתרי נישה מקצועיים או להפצת תוכן באתרים גדולים
  • כתיבת תסריטים לסרטונים ביוטיוב, ברשתות החברתיות או באתר העסק
  • כתיבת דפי נחיתה
  • כתיבת תוכן לאתרים

למה כתיבה שיווקית חשובה בשיווק העסק?

  1. מה שתספרו על המותג או על המוצר שלכם, זה מה שהאנשים יזכרו. תכנון קמפיין שיווקי שבוחר את המסר ואת סדר המילים בקפידה יצליח לחדור אל תודעת המשתמשים. למעשה, נדרש להקפיד גם על בחירת אמצעי הפיסוק ואופן השימוש בהם, כך שהמסר יעבור בצורה נכונה ויפגע בקהל היעד כמו חץ ממוקד מטרה.
  2. כתיבת תוכן לקמפיין שיווקי נועדה למשוך את תשומת הלב של הגולשים. זה יכול להיות באמצעות תוכן מרגש, מצחיק או מפתיע, אך חשוב מכל, הוא חייב להיות בעל ערך לגולשים ולגרות אותם לבקש עוד. עבודת קופירייטינג ברמה גבוהה תצליח להגדיל את יחס ההמרות במודעות הפרסום שתפרסמו ולאסוף לידים חדשים לעסק.
  3. כתיבה שיווקית תמציתית מסוגלת להעביר מסר ברור ולמשוך יותר גולשים, שמעוניינים לקבל תשובות ומידע באופן מידי, ונמנעים מלבזבז את זמנם בקריאת טקסטים ארוכים שלא בהכרח רלוונטיים עבורם.
  4. כתיבת תוכן, שמצליח למשוך קהל באמצעות מילים, הוא בגדר אומנות של ממש. זה מאפשר לעסק שלכם לספר על עצמו בכל פעם סיפור חדש, שפונה אל קהל יעד נוסף, וכך מגדיל את קהל הלקוחות של העסק.
  5. כתיבת תוכן שיווקי נועדה להניע לפעולה. משמעות הדבר היא, שהמשתמשים יבקשו להירשם לניוזלטר, לקבל מידע נוסף, לבצע רכישה או להיכנס לאתר. בסופו של דבר, זה מגדיל את התנועה באתר של העסק, מקדם את האתר במנועי החיפוש וחשוב מכל, מקדם את המשתמשים במורד משפך השיווק עד לביצוע רכישה או פנייה לבית העסק.

לסיכום:

בעידן הדיגיטלי מרבית מאמצי השיווק של העסק מתבצעים בזירה המקוונת, והולכים יד ביד עם כתיבת תוכן. מאמצי השיווק של העסק לא יכולים להיות אפקטיביים ללא כתיבת תוכן איכותי ובעל ערך לגולשים, וכל משווק שאפתן יודע, שללא כתיבת תוכן שיווקי ברמה גבוהה לא ניתן להגדיל את מספר ההמרות, להגדיל את המכירות ולממש את הפוטנציאל של העסק בזירה הדיגיטלית.

תוכן הוא המלך, זה נאמר רבות, אך האם יש לכם את מה שנדרש כדי להרים אותו בכמה רמות? זה עשוי להיות ההבדל בין שיווק טוב לשיווק מנצח, שהמשתמשים זוכרים ומבקשים ממנו עוד.

צריכים תוכן איכותי לקידום האתר שלכם? בואו נדבר

Views: 0

סדרת הרצאות מעשיות במחיר מיוחד ללימוד שימוש בכלי בינה מלאכותית