כתיבת פרופיל חברה, כמו כל חומר שיווקי אחר, היא משימה לא פשוטה. כל עסק, בין אם הוא קטן, גדול, ייחודי או גנרי, נצרך לכתיבת פרופיל חברה, בין אם לאתר האינטרנט ו/או ברושור ובין אם להצגת העסק במדריכים השונים ובערוצים נוספים.
בקיצור, כבעל עסק, בשלב זה או אחר, תיתקל בצורך של כתיבת פרופיל חברה לעסק שלך, ולשם כך התכנסנו –
כיצד תוכל לכתוב פרופיל חברה כזה שיתאר את החברה שלך, אבל גם יביא לך לקוחות? כיצד לכתוב את הפרופיל מבלי שיהיה שיווקי מדי ויגרום להתנגדות אצל הקורא, אבל כן יגרום ללקוח הפוטנציאלי להרים אליך טלפון?
קרא את חמשת כללי הזהב לכתיבת פרופיל חברה, ונסה לכתוב את הפרופיל שלך לפי הקווים המנחים הבאים:
הגדר את הערכים המרכזיים של העסק שלך
אם טרם ביצעת הליך מיתוג אסטרטגי לעסק שלך, זה הזמן לחשוב על הערכים אותם אתה רוצה שהמותג שלך ישדר – יוקרה? פאן? ביטחון? הישגיות? הצלחה? תמיכה? בית חם? מגניבות? חשוב על 2-3 ערכים מרכזיים המשלימים זה את זה ונמצאים שם, בלב שלך, עוד מהימים בהם רק חשבת על העסק.
לאחר שתגדיר לעצמך את אותם ערכים, אמץ אותם אל תוך סגנון הכתיבה של הטקסט. אם אתה מעוניין לשדר אמינות, נסח את הכתוב בשפה ברורה אך בגובה העיניים, אם חשוב לך לשדר גודל ועוצמה, נסח את הטקסט ברבים וכלול בו מושגים מעצימים (“גלובאלי”, “בינלאומי”, “מהטובים בעולם” וכדומה.) טקסט “נמוך” או וולגרי אינו יכול לשדר יוקרה, טקסט קצר וענייני אינו יכול לשדר “בית חם”, טקסט “מגניב” חייב לכלול מילים עדכניות וכן הלאה.
פתח בעיקר
כתיבת פרופיל חברה דורשת ממך להתמקד בתועלת המרכזית של העסק שלך ללקוח. חשוב על הלקוח הפוטנציאלי שלך ועל מה שהוא מחפש וכבר בפסקה הראשונה של הפרופיל, כתוב על הפתרון אותו מספק העסק לבעייה / לשאיפה / לדילמה של הלקוח.
השורות הראשונות של הפרופיל הן הרושם הראשוני של הלקוח מהעסק שלך והן אלה שיקבעו אם הוא ימשיך לקרוא (כלומר – יחוש שהעסק שלך אכן הולך לסייע לו) או ידפדף הלאה, לכן, הצג כבר בהתחלה את התועלת המרכזית שלו. בפסקאות הבאות תוכל לכתוב סימוכין כמו שנת ההקמה, קצת על המייסדים, מהו פרופיל הלקוחות שלך וכיו”ב.
אם יש נקודת תורפה לעסק שלך – אל תציג אותה
אם העסק שלך צעיר, אין צורך שתכתוב מתי הוא הוקם. אם העסק שלך נמצא במקום לא אטרקטיבי, אל תציין בפרופיל היכן הוא ממוקם. אם החברה שלך אינה עומדת בתקנים מסוימים או אינה זכיינית של מותגים מרשימים – אל תעסוק בכך בפרופיל החברה.
אם הלקוח הפוטנציאלי שלך אכן ימצא את מבוקשו כבר בתחילת פרופיל החברה, הוא ימשיך לחפש מידע נוסף בערוצים נוספים, אך העיקר הוא, כאמור, הרושם הראשוני.
בדל את עצמך
בצע סקירה של פרופילי חברה של עסקים מתחרים ונסה לראות אם יש מקום בו אתה יכול לבדל את העסק שלך בעת כתיבת פרופיל החברה; זה יכול להיות ב”טון הדיבור” של הטקסט, בסגנון הגרפי שלו, בסדר הצגת הדברים, במתן דגש לערכים או תכונות מסוימות… לבחירתך. העיקר הוא שפרופיל החברה שלך יתאים רק לחברה שלך.
שמור על מבנה מהודק
פרופיל חברה אמור להיות קצר. לקוחות פוטנציאליים המגיעים לקרוא את פרופיל החברה, מעוניינים ב-
1. התועלת אותה מביא העסק שלך
2. הסימוכין לאמינות של העסק
כל מידע אחר, אשר יכול להימצא במקומות אחרים (עמודים אחרים באתר, טאבים ייעודיים בעמוד הפייסבוק וכדומה), סביר להניח שיעיב על הטקסט ועל סבלנותו של הקורא. לכן, היה ממוקד, קצר ומהודק. זה ישתלם לך.
אם תקפיד על 5 כללי זהב אלו של כתיבה שיווקית, פרופיל החברה שלך יהיה מדויק יותר, מושך יותר לקריאה ו”יפגע בול” בקרב קהל המטרה שלך.
חיבור פרופיל חברה היא מומחיות של קופירייטר מקצועי או מומחה תוכן. לפרטים נוספים צרו קשר ב 052-4888621
נשמח לעמוד לרשותך עם מבחר שירותי כתיבה שיווקית לעסק שלך. לקבל הצעת מחיר פנה ל 052-4888621
אין מחירון אחיד לחיבור פרופיל חברה, אנחנו בוחנים כל פרוייקט לגופו ונותנים מחיר אטרקטיבי. לפרטים נוספים צרו קשר ב 052-4888621
כל תהליך כתיבת פרופיל חברה מתחיל במילוי בריף ויצירת סקיצה. פרטים נוספים נמצאים באתר.
Views: 630