
עולם השיווק ממשיך להתפתח עם השנים באמצעות אמצעי המדיה השונים, אך האינטרנט שהגיע לפני מספר עשורים, מוכיח לכולם כי הוא המנצח על כלי התקשורת, כאשר בידו השרביט הנוצץ והטוב ביותר. חברות אשר מעוניינות לשווק את מוצריהן, בוחרות בדרך השיווק המהירה ביותר, שתיצור עבורם קהל נמענים שידרוש את המוצר, כתוצאה מהשיווק שנעשה. חשוב שהשיווק לא יהיה כפייתי, אלא בצורה חיובית, שתיצור אצל הלקוחות הפוטנציאליים רושם חיובי. בכדי לאפיין מוצר בצורה הטובה ביותר, יש ליצור עבורו קופירייטינג ברמה גבוהה, משמע לכתוב סיסמא ייחודית שתכבוש את הקהל ותגרום לו לרכוש את המוצר. הקופירייטר שיוצר קופירייטינג, אמור לחבר יחדיו מספר משפטים, שימשכו את הקהל, יגרמו לו לרצות עוד ולהתעניין, לכן חשוב לבחור ביסודיות את המילים, לא להאריך אלא ליצור משפטים שיקלעו בדיוק למטרה.
בניית אסטרטגיה
קופירייטינג איכותי צריך להיבנות בצורה חכמה, ליצור אסטרטגיה בתוך המילים, שיכבשו את קהל הנמענים וישפיעו עליו בצורה חיובית. קופירייטינג, כלומר יצירת מילים חדות, אינטליגנטיות ושנונות, הן אלו שיכריעו בין פרסומת טובה לפרסומת גרועה. אמצעי התקשורת השונים, זקוקים לשירותיו של הקופירייטר, אם לפרסומות בטלוויזיה, לעיתון, לאינטרנט וכמובן לרדיו. הקופירייטר הוא זה שחושב על המילים הטובות ביותר, אשר ביחד ייצרו את סלוגן או פרסומת שימשכו את הקהל ויהפנטו אותו למסך, לעיתון או אל הרדיו.
המילה הכתובה
בנוסף לפרסומת הנוצרת על ידי קופירייטר, רעיונאי, בימאי ועוד, כאשר מדובר במאמר כתוב שאמור למשוך קהל ובנוסף לכך, ליצור דירוג גבוה במנוע החיפוש גוגל, המאמר צריך להיות כתוב ברמה גבוהה, עם שנינות, חדות וקלילות בגובה העיניים. בכדי ליצור אצל הקורא רצון להמשיך לקרוא, חשוב מאוד לא להרבות במילים, אלא להתרכז במה שצריך ובמה שימשוך. כיום, הלקוח מאוד חכם וכבר לא תמים, לכן הוא זקוק שהכתוב יאתגר אותו ולא יהיה לו קל לטרף. קופירייטינג איכותי וטוב, לבטח ייצור מאמר שיסחף את הקוראים ויגרום להם להמשיך ולרצות עוד. המילים משחקות תפקיד חשוב מאוד בעולם הפרסום, מלבד האיורים והדמויות, מאחר שמילה היא בעלת משמעויות רבות, מילה אחת לעיתים שווה גם אלף תמונות.
Views: 11