קבלו מתנה מעולה - "המדריך הישראלי לקופירייטינג אפקטיבי" להורדה מיידית

כתיבת תוכן, כותב תוכן, כתיבה שיווקית, קופירייטר, קופירייטינג

איך כתיבת תוכן תקדם את האתר והעסק שלך

תוכן עניינים

קידום אתרים במנועי החיפוש, הגעה אל הקהל ברשתות החברתיות, יצירת תסריט ליוטיוב – אלו רק חלק מהמשימות שעומדות בפני עסקים שרוצים להגיע אל הקהל הרחב. המשותף לכל המשימות הללו הוא המהות שלהן. כולן דורשות כתיבת תוכן. בין אם הוא ארוך ובין אם קצר, בין אם קליל ובין אם רציני, הוא חייב לדבר אל הקהל, להיות מקורי ובמינון נכון.

על כך שהתוכן הוא המלך של השיווק אין עוררין. פחות מ-5% מהכניסות לאתרים ולפרופילים ברשתות החברתיות נעשות מפרסומות אשר מופיעות בתוך הפיד ברשת החברתית ובחלק העליון והתחתון של החיפושים בגוגל. רובם הגדול של הגולשים מתעניינים בתוכן אמין, בעל ערך ושנוגע בהם. לאחר מציאת התוכן הרלוונטי, אם הגולשים מצאו עניין בנושא ובמי שנמצא מאחוריו, הם ייטו להפוך ללקוחות.

שירותי כתיבת תוכן לאתרים – למי ומתי?

בעלי עסקים צריכים בו זמנית לבצע פעולות רבות. עליהם לנהל את העסק, לשווק, למכור, לדאוג לעניינים בירוקרטיים שונים ולבצע את העבודה בפועל. כתיבת תוכן יכולה להוות מעמסה ויותר מכך, לא כל מי שפתח עסק יכול או רוצה לכתוב בכוחות עצמו (או עצמה כמובן).

שירותי כתיבת תוכן לאתרים מאפשרים לעסק להתפרסם ולהביא לקוחות מהרשת בלי לכתוב בעצמו. כללי הכתיבה רבים ולא מספיק לכתוב בעברית תקנית וללא טעויות, חשוב ליישם את עקרונות הפסיכולוגיה של הצרכנים, לשלב קופירייטינג היכן שצריך ולכתוב כך שהקהל הרחב ירצה לשמוע עוד.

שירותי הכתיבה מתאימים לשלל עסקים, קטנים וגדולים, שרוצים להביא תנועה ולקוחות מהרשת בלי לכתוב בעצמם. השירותים אשר ניתנים על ידי קיוורד מותאמים אישית לכל עסק וקולעים בדיוק רב לקהל ולמה שמעניין אותו.

ארבע  סיבות מצויינות לכתוב תוכן לאתר

ישנן סיבות רבות לכתוב תוכן לאתר. היום דבר אחד ברור – עסקים שרוצים למצוא עוד לקוחות ולהשתמש ברשת כדי למנף את העסק שלהם, חייבים להיות בעלי נוכחות זו או אחרת באינטרנט. ישנן מספר סיבות לכתוב או להזמין שירותי כתיבת תוכן:

1.      כתיבת תוכן לקידום האתר

אחת הסיבות לכתוב לאתר היא לצורך קידום. כתיבת תוכן מסייעת לאתר לעלות במנועי החיפוש. גוגל סורק מדי שנייה אלפי אתרים וכשהוא מוצא את אלו שרלוונטיים לנושא אותו מחפשים הגולשים, הוא מעלה אותם בתוצאות החיפוש.

כתיבה מסוג זה תיקרא גם כתיבת SEO, מותאמת למנוע החיפוש. לעתים היא נתפסת כרדודה וזאת בשל שיטות מיושנות שהיו נהוגות בעבר. כתיבה איכותית אשר עומדת בכללי הקידום הנדרשים ומשלבת גם מילות מפתח שעוזרות למנועי החיפוש לזהות את האתר כרלוונטי, תביא גולשים ותעודד אותם להפוך ללקוחות. זו הסיבה לכך שמומלץ לפנות אל קופירייטר שמכיר את החשיבות של המילים הקטנות ושל מתן ערך לגולשים.

2.      כתיבת תוכן לחיזוק האוטוריטה

כאשר המפגש הראשוני בין הגולשים לבין העסק, אין להם כל דרך לדעת עליו פרטים למעט מה שיהיה כתוב עליו באתר. אפשר לחלק את החיפוש ברשת לחיפוש אחר מוצר ושירות שנדרש באופן מידי וחיפוש אחר תחום מעניין. במקרה של פיצוץ בצנרת, הגולש יחפש אחר אינסטלטור שיוכל להגיע אליו במהירות ואז הוא ירצה לקבל מידע מהיר ופחות יהיה לו חשוב מהו הרקע של בעל המקצוע. במקרה זה כתיבת תוכן לקידום האתר תספיק.

במקרה של התעניינות בנושא הגולשים רוצים לדעת מי עומד מאחורי האתר. יתכן והם יכנסו שש או שבע פעמים אל האתר לפני שהם יחליטו ליצור קשר ולפני שהם ירגישו שהם באמת סומכים על העסק. התעניינות בנושא מאפיינת את רוב החיפושים ברשת. אתרים שמצליחים לספק תשובות לגולשים ולעניין אותם, מעלים את הסיכוי ליצירת מערכת יחסים של ממש והפיכת הגולשים ללקוחות משלמים.

3.     כתיבת תוכן לצורך מתן מידע על העסק

לעתים המשימה של התוכן היא לספר על העסק עצמו. הגולשים לא מכירים את האתר או את מי שנמצא מאחוריו ולפני שהם יסכימו להפוך ללקוחות הם ירצו לדעת מי עומד מאחורי אותו אתר. כתיבת תוכן לאתרים כוללת גם כתיבה על העסק כאשר העמוד המאפיין ביותר הוא עמוד העל אודות, אך לא רק הוא חשוב.

בתוך האתר אפשר לכתוב עמודי שאלות ותשובות, לספר על העסק ולכתוב בבלוג כך שיהיה ברור במה העסק מומחה. חלק מהתפקיד של התוכן הוא להסביר לגולשים לאן הם הגיעו ומה יוכלו לקבל מהאתר וממי שנמצא מאחוריו. כמובן, נדרשת כתיבה שיווקית מדויקת, עניינית, לא דוחפת וכזו שלגולש יהיה נעים לקרוא.

4.      כתיבת תוכן כמענה מקדים על שאלות נפוצות

פעמים רבות הגולשים מעלים שאלות רבות ומענה עליהן עוזר להם להחליט להפוך ללקוחות. אחד התפקידים של התוכן הוא להסיר מחסומים ולקרב בין הקהל הרחב, הקר (cold) לבין העסק. כתיבת תוכן איכותית תענה על שאלות נפוצות ותצליח לקלוע למה שמעניין את הגולשים כך שהם ירצו להפוך ללקוחות.

מלאכת הכתיבה היא עבודה אשר דורשת מתן תשומת לב לפרטים הקטנים, הבנה של הפסיכולוגיה של הלקוחות ושפה מושחזת וקולחת.

טיפים לכתיבת תוכן ולעבודה עם כותבי תוכן

רוב בעלי העסקים לא כותבים את התוכן שלהם בעצמם. יש לכך מספר סיבות. לחלק אין זמן, אחרים טובים יותר במה שהם עושים ולא בכתיבה. כתיבת תוכן היא מקצוע לכל דבר. היא דורשת מיומנות כתיבה, יכולת למידה, עברית ברמה גבוהה, יצירתיות ואהבה למילה הכתובה. הפניה לכותב שמכיר את כוחה של המילה הכתובה תקדם את האתר והעסק למעלה.

בחירת כותב היא משימה חשובה ולא כל מי שיודע לכתוב יכול לבצע את העבודה הנכונה לעסק ולאתר. מבין שלל נותני השירות יש לבחון מי הכי מתאים לעסק ולהתחיל מבחינת הניסיון של הכותב ועבודותיו הקודמות. מעבר לכך שחשוב שבעל המקצוע יבין מה עליו לעשות, חשוב שהוא יצליח לקלוע בסגנון הכתיבה לדרישות של העסק. לכן, מומלץ לבקש לראות תיק עבודות ולהתרשם ממנו.

טיפ חשוב בהזמנת שירותי כתיבת תוכן הוא להתחיל בקטן. גם אם יש צורך בכתיבה של מאמרים רבים, עדיף לעשות ניסיון של מאמר אחד (בתשלום) ולאחר התרשמות ולעתים לאחר תיקונים, כדאי להמשיך להזמנה גדולה יותר.

טיפ נוסף לעבודה משותפת עם כותב היא להגדיר את הדרישות. יכול להיות שבימים אלה העסק מקים את האתר החדש ולכן יהיה צורך בשירותי קופירייטר לכתיבת העמודים החשובים ביותר. יכול להיות שהמטרה היא לקדם את האתר למקומות הראשונים במנוע החיפוש ואז יהיה צורך במאמרי קידום. ככל ששני הצדדים מתאמים ציפיות מראש כך עולה הסיכוי לבחירה נכונה של בעל המקצוע ולשביעות רצון מהעבודה.

נקודה חשובה לפני תחילת העבודה היא סיכום בנוגע לתיקונים. יש לזכור כי הכותב לא מכיר את העסק ולא “חי” אותו. לכן, יכול להיות שיהיה צורך בביצוע תיקונים לתוכן ומקובל לסכם מראש על סבב תיקונים או מספר סבבים. יש לסכם זאת מראש ולהביא בחשבון שיכול להיות שיהיה צורך לתת משוב ולקבל מחדש את העבודה.

בבחירת שירותי כתיבה יש לחשוב על הטווח הארוך. במיוחד באתרים שמיועדים לקידום, העבודה מתבצעת לאורך חודשים ואפילו שנים. תמיד נעים יותר לעבוד עם אנשי מקצוע מעולים שגם מקפידים להעניק יחס נעים ושכיף לפנות אליהם בכל שאלה. כדאי להתייחס אל התהליך כאל פיתוח מערכת יחסים ולשים לב שהתקשורת טובה כבר מההתכתבות או השיחה הראשונה.

סוגי שירותי כתיבת תוכן שניתנים על ידי קיוורד

חברת קיוורד מספקת שירותי כתיבת תוכן לעסקים, למקדמי אתרים וסוכנויות פרסום. בין היתר ניתן למצוא אצלנו את השירותים הבאים ברמה הגבוהה ביותר:

כתיבת מאמרי קידום

בקיוורד ניתנים שירותים כתיבת תוכן המיועדת לקידום. התכנים איכותיים, מעניינים ותמיד מקוריים. בנוסף לכל אלה, המאמרים עומדים בכללי הקידום ועוזרים לאתר בו הם מפורסמים לעלות בחיפושים גבוה. גם כאשר הנושא נראה מסובך או מורכב לקידום, אנחנו משתמשים בטכניקות כתיבה שמצליחות ליצור עניין ומושכות גם את מנוע החיפוש וגם את הגולשים.

כתיבת מאמרי קידום נדרשת לכל עסק עם אתר ולמקדמי אתרים. שימוש נכון במילות המפתח שגולשים מחפשים ברשת והטמעתן במאמרים בצורה טבעית מאפשרת להביא את האתר למקומות גבוהים בחיפוש.

כתיבת בלוגים

כתיבת בלוגים או כתיבת מאמרים מתאימה לשלל עסקים אשר רוצים גם להתקדם במנוע החיפוש וגם לספק ערך ועניין לגולשים. אלו תכנים יותר איכותיים שדורשים העמקה של הכותב בנושא ולעתים אפילו ביצוע ראיון עם האנשים הרלוונטיים בעסק.

כתיבת תוכן מקצועית מתאימה לעסקים שרוצים להציג עצמם כאוטוריטה. היא משאירה רושם אצל הגולשים ומגדילה את הסיכוי שהם יהפכו ללקוחות. מקדמים אשר רוצים שהלקוחות שלהם ייהנו מפניות מהאתר ולא רק מהמקומות הגבוהים במנוע החיפוש, יזמינו שירות זה.

כתיבה שיווקית או קופירייטינג

כתיבה שיווקית מכוונת יותר למכירה. יש להיזהר ולא לבלבל עם מילים דוחפות ללא ערך, אלא להפך. בעולם של היום יש צורך יותר מתמיד בקופירייטר שיכתוב באופן קולח, מעניין, מדויק ושיצליח להניע את הקוראים לפעולה. כל מילה תיבחר בקפידה ותוך התחשבות במטרות של העסק ובמה שמעניין את קהל היעד שלו.

שירותים אלו מתאימים עבור בעלי עסקים שרוצים לכתוב מההתחלה, מחדש או לשכתב את הדפים המרכזיים באתר. בין הדפים החשובים יהיו דף הבית, על אודות, שירותי העסק ודפים מרכזיים נוספים. בנוסף, לפני יציאה לקמפיין בו מושקעים כספים כמו בגוגל או פייסבוק, מומלץ לפנות אל קופירייטר ולדאוג שהמודעה תהיה מושחזת ותעורר עניין בקרב הגולשים. זאת כדי למצות את תקציב הפרסום ביעילות מרבית.

כתיבה באנגלית

העולם שלנו הוא גלובלי. יותר עסקים רוצים לכבוש את העולם ולהצליח גם מעבר לים. הבעיה היא שעל אף שישראלים רבים למדו אנגלית בבית הספר ויודעים אולי להבין מה משודר בטלוויזיה, כדי להצליח להגיע ללקוחות דוברי אנגלית שפת אם – יש צורך באנגלית ברמה תואמת.

כתיבת תוכן באנגלית תתבצע על ידי אלו שחיים את השפה מגיל צעיר. השירותים מתאימים למקדמים אשר פונים לקהל רחב, לבעלי אתרים שפונים לחו”ל וכן לבעלי חנויות באטסי, אמזון, איביי ופלטפורמות דומות.

חשיבות ההיכרות עם עקרונות הפסיכולוגיה של הצרכנים

לקהל האינטרנטי אין זמן. כל שנייה הקהל נחשף לשלל גירויים ועסקים שרוצים להצליח לתפוס אותו צריכים להבין שיש להם הזדמנות קצרה מאד כדי להשאיר רושם. הבנה מעמיקה של מה מניע את הקהל והצרכן ומה הוא מחפש, היא בסיס הכתיבה. כתיבת תוכן תיקח את הקהל למסע בין התחושות שלו. ממציאת המכנה המשותף, הצפת ההתמודדות שמעסיקה את הקהל ועד להצעת הפתרון האמיתי שנחוץ לו.

קופירייטר יחפש קודם כל למה הלקוח עושה את מה שהוא עושה ויבין איך להניע אותו כך. בחירה נכונה של המילים אשר יגידו בצורה מדויקת לגולש שהוא הגיע למקום הנכון, תוביל לתוצאות. לשם כך נדרשים מהקופירייטר לא רק מילים אלא הבנה מעמיקה באנשים ומה מניע אותם.

קיוורד מספקים שירותי כתיבת תוכן לאתרים, מקדמי אתרים, סוכנויות ועסקים קטנים וגדולים. אנו מאמינים כי לב השיווק הדיגיטלי טמון במילה הכתובה ויודעים לפצח את הדרך שתביא אליכם לקוחות רבים. כאן תוכלו ליהנות ממעטפת שירות מלאה לרבות בניית אסטרטגיית תוכן מלאה וכתיבה בפועל של כל תוכן שתזדקקו לו.

בואו נכיר, נבין את הצרכים והציפיות שלכם ונסמן את המטרות אליהן תרצו להגיע.

צריכים תוכן איכותי לקידום האתר שלכם? בואו נדבר

קיוורד מספקת את כל סוגי שירותי כתיבת התוכן: כתיבת תוכן לאתרים, כתיבת תוכן לרשתות חברתיות, כתיבת תוכן שיווקי ועוד. צרו קשר לפרטים נוספים ב 03-9504503

את שירותי כתיבת התוכן מספק קופירייטר מקצועי ואיש תוכן מומחה.

בהחלט. ניתן לקבל שירותי כתיבת תוכן למגוון נושאים וצרכים רחב ביותר.

התמחור אינו אחיד. כל פרוייקט מתומחר בפני עצמו ולפי המורכבות שלו. לפרטים נוספים התקשרו ל 03-9504503.

Call Now Button